Cuma, Şubat 21, 2014

Herkese Merhaba

Aslında bloğumu açalı seneler oldu ama kullanmaya başlamak bir türlü nasip olmamıştı. Canım arkadaşım Sercan'ım yaklaşık 5 sene önce birgün mail adresimi ve şifremi sordu, bir baktım bana blog açmış kullan kullan diye söylenip duruyo. İşler güçler, hamilelik ve sonrasında 1 yıl önce kucağıma aldığım Ali Yağız'ım sayesinde bloğun varlığını bile unutmuştum. Geçenlerde tesadüf ettim ve aklıma geldi bloğumun varlığı artık Yağız uslandı kullanabilirim dedim ama ne yazıkki kullanmayı çok iyi bilmiyorum... Yine Sercan yetişti imdadıma bende kaldı iki gece ve incik cincik anlattı herşeyi....

İşte böyleyken böyle:) Artık niyetim azimli bi şekilde iyi bi blog sahibi olmak, benimle benzer zevkleri olan güzel insanlarla birşeyler paylaşmak....

Bütün yardımlarından dolayı herşeyde olduğu gibi bu konudada yardımcı olan canım arkadaşım Sercan'a çok teşekkür ederim...

En kısa zamanda bütün birikimlerimi sizlerle paylaşacağım...

3 yorum:

  1. Nilay Hanım merhabalar.
    Ördüğünüz el işlerinizde ilmekleriniz çok güzel düşmüş. Blog'unuzu çok beğendim ve severek takip edeceğim.Başarılarınızın devamını diliyorum.
    Yasemin A.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar!
    Çok başarılı ve sempatik bir blog olmuş.Özellikle crocodie şalınıza BAYILDIM! Renkleri kullanımınız ne kadar zevkli bir sanatçı olduğunuzu gösteriyor.Ellerinize sağlık dilerim,iyi örgüler.Ali Yağız'a öpücükler!!! :)

    YanıtlaSil