Cuma, Nisan 11, 2014

Uzun Zaman Olmuş....

Hızlı bir giriş ve uzun bir bekleyiş olmuş:) Epeydir yazamıyorum bloğuma malesef. Bahane çok aslında ama boş durmadım tabikide...

Eşimin işlerinden dolayı bi süre İzmir'de kardeşimde kaldım. Güzel zaman geçirdim ama tabikide düzenimde bazı aksaklıklar oldu.. Eve gelelide baya oldu aslında ama oğlumun bu sıra cinsliği üstünde beni bilgisayar başında görmeye dayanamıyor, açar açmaz başlıyor ağlamaya, beni çekip kendi oturuyor ve bütün ayarları karıştırıyor:))))

Baktım olmuyor böyle bende bu gece uykumdan çalıp elimde neler var paylaşmak istedim.

İlk olarak oğluşuma ördüğüm evde giydirmesi çok rahat olan klasik boyundan başlamalı yeleğimizi bitirdim. Bu modeli severim her ortamda rahatçana örüldüğü için sürekli ördüğüm bi model. (takıntı yani :)))))
 

           Düğmelerimizde güzel oldu bu sefer:))))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder