Salı, Ocak 20, 2015

Oğluma Yeni Ördüklerim

Ben yine geldim :)  Bu sıra baya işler çıkarıyorum, eski formuma döndüm sanırım, bu azim hoşuma gidiyor ve umarım kısa sürmez.
İki gün sonra yeğenciklerimi özlediğim için İzmir'e gidiyorum ve elimde ne iş varsa bitireyim ki yanıma uzun sürede öreceğim şal tarzı örgüler alayım dedim ve aklımdakileri hızlı hızlı yapmaya başladım.
Şimdilik oğluma bir yelek ve bir süveter bitirdim. Gitmeden İzmir deki komşularıma keçeden hediyeler yapmak istiyorum ve önümüzdeki iki gün keçelerle uğraşırım artık.
İşte oğlumun yeni cicileri...

             

                

Süveterini sepet örgüsüyle ördüm, sayıları kafamdan uydurma 6 ters, 2 düz olarak örmek istedim. Baykuş modası var madem dedim bu aralar, birde baykuşlu yelek ördüm oğluma. Baykuşun yapılışının videolu anlatımı için dilerseniz buraya buyrun...
Yakın zamanda keçelerimle karşınızdayım.

Hoşçakalın :))


2 yorum:

  1. Kuzum ellerine sağlık oğluşun iyi günlerde giysin hangi şalları öreceksin kopya var mı :)

    YanıtlaSil
  2. harika şeyler örmüşsün arkadaşım...ve bloguna bu kadar güzel yazılar yazdığın içinde bravo sana...çok çok güzel blog olacak ve eminim beni de geride bırakacak...harikasın :))

    YanıtlaSil