Cumartesi, Mart 28, 2015

Sercanla Yeni Bir Şal

En sonunda uzun zamandır hayalini kurduğum gibi tığ işi bir şala başladım. Model bulundu ve herzamanki gibi Sercandan fikirleşildi, bumu bumu, hangi ip olsa daha iyi olur vs. ama bu sefer değişiklik olsun diye Sercanımla başlayıp beraber örmeye karar verdik. Model ortak kararımızdı, uzun zaman önce internette gezerken bulduğum bi model, tabi benim bildiğimi sercanın bilmemesine imkan yok ve hatta benim bulduğum yerde modelin şeması daha bulanıktı, dur ben sana daha net olanını göndereyim dedi:)) ve şalı örmeye başladık...

Şimdilik ilk şema bitti darısı ikinci ve üçüncünün başına.


Şalımızın bitince görüneceği şekli ise aşağıda..


Umarım bitince bu kadar güzel görünür. Çok bilindik bir modeldir belki ama ben bulduğum haliyle şemalarını eklemek istiyorum..

1. şema


2. şema (sadece üstteki küçük bölüm, alttaki parça başka modele ait)

3. ve son şema

çok yakın zamanda bitirip eklerim son halini diye düşünüyorum çünkü örmesi gerçekten çok zevkli ve herkese tavsiye ederim...

1 yorum:

  1. Çok güzel bir model, paylaşımınız için teşekkürler, zannediyorum ben de yapacağım, eğer bitirirsem hemen paylaşacağım sizlerle.

    YanıtlaSil